10 Ekim 2013 Perşembe

Freshline Hesperides Tonik

Herkese Merhaba :) uzun aralardan sonra bloga yeniden kesin dönüş yapmış bulunmaktayım.Hakkında yazısı yazılacak ürün çokluğundan direk yazıma geçiyorum.

Kızılay Ykm ye freshline standı açıldığını duyar duymaz soluğu orda aldım,ama ne yazık ki taze maskeler stand görevlisinin buzdolabı olmadığı için gittiğimde satışta değildi. Maske yerine adına çok sık rastladığım Hesperides toniği aldım.


                                               Ürünün Vaatleri 

                                                        Nazik ve Rahatlatıcıdır
                                                        Yenilenmeyi destekleyicidir.
                                                        Cilt yağlılığını dengeler.
                                                        Gözenekleri sıkılaştırır.




Denedim,gönül rahatlığıyla yorumlayabilirim. Öncelikle ürün sıvı sabun gibi,pamuğa döküp yüzünüzü temizlemeye başladığınızda pamuğa değen parmaklar köpük oluyor,ilginç tarafı yüzde köpük yok.Az bir miktarda sürseniz bile yapış yapış bir his bırakıyor.Vaat ettiği rahatlatıcılık hissini kesinlikle vermiyor.Gözenekleri sıkılaştırmak yerine açtığı görüşündeyim.Ayrıca şurup gibi olan şişesi de çok büyük bir dezavantaj. Böyle bir yazı yazmak istemezdim ama benim için de moral bozukluğu oldu.Ürünün birde büyük boyunu aldım ki vay halime..Acaba bende ki ürün bozuk mu diye sorgulamadan da edemiyorum ama ,bir daha alır mıyım? ASLA.




Eksileri
Yapışkanlık hissi.
Kokusu.
Şurup gibi olan şişesi yüzünden dökülmesi.

Artıları
Yok

Puan
  1



1 yorum:

  1. katı şampuanları süper freshline'ın, onları da denemenizi tavsiye ederim ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...