11 Nisan 2013 Perşembe

Soguk Salatalık Pedleri (Sis gözler,by by! )


Düzensiz uyku ve bol su içmemenin getirdiği eksilerden biri olsa gerek göz altı şişlikleri.Özellikle yeni uyandığımızda hepimiz de olan gün ilerledikçe hafifleyen şişlikle mücadelemizde en iyi yardımcımız olan salatalık burada da devrede.

Malzemeler:
2 adet Salatalık
                                                    8 adet makyaj temizleme pedi (pamuğu)
1 adet buzdolabı poşeti


  2 tane salatalığımızı iyice yıkadıktan sonra,kabuğunu soymadan katı meyve sıkacağında sıkıyoruz.

Düz bir tabağa hazırladığımız pamuklara azar azar salatalık suyu ilave ederek pamuğa emdiriyoruz. Elimizle fazla suyunu bastırarak aldıktan sonra buzdolabı poşetine diziyor ve buzluğa kaldırıyoruz. :)

                                                                     Ve hazır :)

Kullanım süresi olarak 10 dk. bekletmeniz yeterli.Yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum ve sanki gözaltım da çıkan yağ bezesi küçüldü,bu pedler sayesinde mi değil mi orası meçhul :)

Orjinal Video: tık tık

8 yorum:

  1. Çok güzel fikir denemekte fayda var:)

    YanıtlaSil
  2. eda ablaaaaamm <3 nasıl özlemişim blogunuu, bayağıdır da giremedim yorum yapamadım sanaaa :/ :)) (aşkım kabardı :) )
    fikrine bayıldımm! denemek için can atıyorum, yarın o makyaj pedlerinden almalıyımm :D
    çook çook öptüümm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benimm yerim seni :) dene dene,sabah okul yollarında iyi gider :)

      Sil
  3. :O nasıl bir fikirmiş öyle salatalığın kendini koyuyorlardı filmlerde :) salatalık sulu pambık :) bir ara denemeyi düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha pratik ve soğuk olduğu için daha etkili,dene memnun kalcaksın eminim :)

      Sil
  4. oh miss gibi pratik
    almaya ne gerek var yap işte,
    doğada her sey var :)
    denicemmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle.Denedikten sonra yorumlarınızı bekliyorum. :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...