1 Mart 2013 Cuma

Soaphia Kas - Kirpik Bakım Yagı Yorumum


   2 dir o kadar kötü ürünlere denk geliyorum ki artık kendimi bahtsız bedevi gibi hissediyorum. Yaklaşık 2 ay önce soaphia nın kaş-kirpik bakım yağını almıştım.Her gün kullanmasam da 2 günde 1 veya 3 günde 1 şeklinde kullandım.Öncelikle ürün kesinlikle işe yarıyor. Yani kaş'ın mı uzasın istiyorsun arkadaşım? Sür, kaş uzuyor. Kirpiğin mi uzasın istiyorsun? Sür uzasın. Velakin var olmayan yerden kıl çıkartmıyor.Yani var olan kılın daha hızlı ve bakımlı bir şekilde uzamasını sağlıyor. Kısaca küsen kaşınız varsa çıkartmıyor ama küstüğünü düşündüğünüz yerde en ufak bir umut varsa onların hızlı bir şekilde uzamasını sağlıyor. Buraya kadar her şey güzel,beklentileri yerine getiriyor.Benim asıl sorunum burada başlıyor. Ürünü kullanmaya başladıktan bir süre sonra göz altlarım da morluklar oluşmaya başladı. Uykusuzluktandır vs. diyerek geçiştirirken göz kremimi düzenli kullanmama rağmen morluklar daha da koyulaşmaya başladı. Sonunda aşırı yağdan kirpiklerimden sızan yağ göz altında yağ bezesi oluşturdu.Ürünü kullanmayı kesmeme rağmen geçmedi,geçmiyor. Siz söyleyin a dostlar kaş yaparken göz çıkartmamış mıyım? Var mı göz altı morluklarına ve yağ bezesine önerebileceğiniz bir ürün.? İnternetten araştırırken o kadar piskopat yazıya denk geldim ki.Örnek vermek gerekirse; iğneyle yağ bezesini çıkartmaktır zart zurt. Arkadaşım eğer o yağ bezesini fırtlatırsam öyle deride çukur olmaz mı? Bence olur. Böyle piskopatça olmayan her tavsiyeye açığım. HELP ME ! :)

Kendimce  blogunun sahibesinin yorum olarak bıraktığı linki birde siz okuyun derim..

19 yorum:

  1. Yağ butonu tam bir illet ötesi yok :( Bir dönem benim de başıma geldi yanlış kullanımdan...Çok yoğunsa güzellik uzmanına gidip cilt bakımı seansında onların çıkarmasını talep edebilirsin mikro iğnelerle ayrıca iz cukur vs kalmıyor ama önemsencek durumda değilse beslenme dikkat edip bu tarz ürünlerden uzak durarak bir sürede gitmeside mümkün ekstra sabır gösterirsen ikisi de denendi ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece bir tane var minicik ama oda öyle şiş duruyor ki. En iyisi biraz sabredip beklemem,geçmezse dediğin gibi mikro iğne mantıklı geldi,o şekilde aldırırım. :)

      Sil
  2. Hiiiii yoksa benim de nedenini bilemediğim bezenin çıkması bundan mı!?Ben de kısa bir süre kullandım ama dediğin gibi kaş yaparken göz çıktı!Bir daha kullanmam,Türkan ŞOray mıyım hem canım,ince olsun güzel olsun ne öyle beze falan çıkarttı bu yağlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha çok güldüm,aynen Türkan Şoray değiliz, hiç bulaşmamak en iyisi. :)

      Sil
  3. merhaba çok geçmiş olsun piyasaya ne diye böyle ürünler sürerler sinir oluyorum para tuzağından başka bişi değil eczacılar odasının yayınladığı duyuruda okumuştum bu ürünler tamamen uydurmaca para tuzağıymış linkide bu cnm http://www.teb.org.tr/index_.php?modul=haberdetay&id=1177173

    gözaltı morlukları için patates çay ve salatalık diye biliyorum ama bunlar yorgunluktan oluşan morluklar için yinede denemekten zarar gelmez :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıyı okuyunca iyi ki başka bir şey olmamış dedim! Evet gene de bir denemeli zarar gelmez. İzninle paylaştığın linki bu yazıda paylaşıyorum..

      Sil
  4. Hadi ya çok üzüldüm canım umarım bir çözüm bulursun en kısa zamanda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım,eğer sende alıp kullanacaksan çok dikkatli davran derim..

      Sil
  5. kendi kendinize sakın öyle bir şey yapmayın iğne ile yoksa mikrop kaparsınız, bence bir doktora danışın eğer kendi kendine geçer derse coverderm göz çevresi koyu lekeleri açan bir krem var. ben yüzümdeki kırmızılıklar için kullandım, gö çevremde leke yok fakat canlandırdı. eminim iş yarar. geçmiş olsun çok üzüldüm :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,evet bir doktora görünsem iyi olacak.. Dediğin kremi hemen araştırıyorum..

      Sil
  6. Ben de bir kaş kirpik bakım ürünü aldım .( destek kaş kirpik bakım yağı) Ama işe yarıyor mu yaramıyor mu anlamış değilim..:) Ama en azından yağ bezesi falan yapmadı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar kullandığın ile doğru orantılı bence.Birde aşırı yağlı bir ürün değilse,kirpiğine sürdüğünde sızmıyorsa göz altlarına beze yapmaz..

      Sil
  7. Merhabalar bende baı göz kremleri yoğun olduğu için küçük küçük yağ bezeleri oluşumunu yaşoıyorum genelde kendiliğinden kayboluyorlar. Bence fazla kafaya takma kendiliğinden geçer canım taktıkça psikolojik olarak artıyor:))

    http://ozlemcacim.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. geçmiş olsun cnm. mutlaka bir "Göz doktoruna" git.

    YanıtlaSil
  9. kaş ve kirpiklerin uzasın yada yenileri çıksın istiyorsanız hint yağı badem yağı ve susam yağını karıştırıp her akşam rimel fırçası veya bi kulak pamuğu yardımıyla sürebilirsiniz. uzatmaktan çok yeni kaş ve kirpik çıkmasına yardımcı oluyor ben denedim ve çok memnun kaldım hala bir kaç gece sürmeye devam ediyorum. yağları da doa kozmatikten almıştım yağlar gerçekten doğal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba dediğiniz yağların hepsi bunda da mevcut. Gözümde çıkan yağ bezesi düzeldikten sonra dediğiniz yağlarla bu sefer kendim hazırlayarak deneyeceğim..

      Sil
  10. merhaba =) kozmetik ürünlerde genelde yağlar seyreltip kullanılıyor ve içinde asitler falanda oluyo bi bakıma doğal değil bende bi kozmetik ürünü kullandım hiç faydası olmadı. herşeyin doğalı güzel zamanla anladım =) ben 3 haftadır kullanıyorum amacım uzatmaktı ama uzamanın yanında kirpikte çıkınca pek sevindim deneyin pişman olmazsınız =) ayrıca bi paylaşımınızda fondoten vardı benim çok lekem vardı ve sabırlı olarak nar çekirdeği yağı pirinç kepeği yağı ve kara üzüm çekirdeği yağı kullandım değişim çok iyi artık fondoten kullanmıyorum bunuda tavsiye ederim hemde haftada 2-3 gece 5-6damla sürerek şiddetle tavsiye ederim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk defa duydum. Şuan ilaç kullandığım için izler daha koyu şekilde kalıyor,not aldım ilaç bitiminde hemen denerim. :) Bu arada bu yağları birbirleriyle karıştırıp mı 5-6 damla sürüyorsunuz yoksa gün içinde hepsinden sırayla mı?

      Sil
  11. farklı bi kaba eşit olarak karıştırcaksınız hafda 2-3 gece yüzünüzü temizledikten sonra 5-6 damla elinize karışımdan alarak yüzünüze masaj yapar gibi sürceksiniz. farklı günlerde yağları tek olarakda sürebilirsiniz tabi çok olmamak şartıyla sonuçta yağ fazlası sivilce yapabilir =) ztn bir kaç kullanımda cildinizde parlama hoş bir yumuşaklık olucak azimle kullanın lekelerinizden kurtulursunuz =) bende roaccutane kullandım 6 ay ergenlik zamanı bitiminde mükemmel bir cilt oluyo onu korumak için bu yağlar ideal =)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...