12 Mart 2013 Salı

Doa Kozmetik Kargo Saçmalıgı

Besleyici Saç Bakım Kremi8,11 TL1 Adet8,11 TL
ARGAN YAĞI6,75 TL1 Adet6,75 TL
Kayısı Çekirdeği Yağı2,70 TL1 Adet2,70 TL
Keratinli Saç Bakım Maskesi4,05 TL1 Adet4,05 TL
Japon Kirazı3,24 TL1 Adet3,24 TL


  Gene merak ettiğim başka bir internet alışveriş sitesinden yaşadığım rahatsızlık yazısına hoşgeldiniz. İnanın bende hoşlanmıyorum bu tarz yazılar yazmaktan,ama enayi yerine konulduğumu anlayınca kendimi tutamıyorum.Bir merakla başladı her şey.Baktım, neredeyse her blogger doa kozmetikten alışveriş yapmış,kadınlar günü indirimi olacağını görünce de diğer bloglardan memnun kaldıkları 3-4 ürünü not edip aldım.Siparişi verdikten sonra siparişimin alındığına dair bir mail aldım,sonra siparişlerimden her gün kargoya verilip verilmediğine baktım. Dün VALLAHA vermişler kargoya ama BİLLAHA 15 inde teslim edilecekmiş.Bu nasıl bir iş?Hangi kargo 4 gün içinde teslim yapıyor? Ben enayimiyim? diye dünden beri kendimi yiye yiye bitirsem de kargo firmasına veya doa kozmetiğe laf söylemek istemiyorum ama bu saçmalığın sorumlusu kim çok merak ediyorum.Aras kargoyu arayıp adıma kargo olup olmadığını sormakta kararsızım.Neyse,inşallah aldığım ürünlerden memnun kalırım da buda telafisi olur.

  Mutlaka kadınlar günü indiriminden alışveriş yapan arkadaşlar olmuştur. Sizden ricam kargoya verilip verilmediğine,verildiyse teslimat gününe bakmanız ve çok üşenmiyorsanız bana haber vermeniz.Merak ediyorum bu olayı tek yaşayan veya böyle olduğunu yakalayan ben miyim yoksa başkaları da varmı?


Aras kargo nun sitesinden teslimat süresi.



 • Diğer
 Kargo Şirketi:Aras Kargo
 Teslimat Tarihi:15.03.2013

  • Ödeme Bilgileri
 Ödeme Tipi:Kredi Kartı / Peşin Ödeme
 Durum:VALLA KARGOYA VERDİK
 Tutar:24,84 TL
 Kargo Fiyatı:VALLA BELEŞ
 Genel Toplam:24,84 TL





ARAS KARGOYLA KONUŞTUM. KARGOM ŞUANDA TESLİMATTAYMIŞ.NASIL BİR ÇELİŞKİ? SÜPRİZ YAPIYORLAR HOH!

NOT:Mailime cevap aldım. Siparişlere maksimum teslimat tarihi belirleniyormuş.İndirim dönemleri hariç 2 gün içinde teslimat yapılıyormuş. Yani buradan eksik bilgilendirme olduğu oraya maksimum teslimat tarihi yazılırsa ben ve benim gibi evhamlıların daha sakin bir şekilde bekleyeceği sonucunu çıkarıyor.Saç maskesini denemeye gidiyorum.! :)


Kendilerinin yorumu

23 yorum:

  1. Ben 7 martta sipariş vermiştim, 15 şubat indiriminde çok fazla sipariş gelmiş ve gecikmişler. Bu alışverişin sonunda da teslimat tarihi bir hafta sonra yazıyordu ama şimdi baktım hala kargo için hazırlanıyor yazıyor :s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı gün sipariş vermişiz,büyük ihtimalle benimki de hazırlanıyor..

      Sil
  2. Canım bence boşuna stres yapmışsın.Yamışlar sana da işte teslimat tarihi 15 mart diye .Ben de kadınlar günü indiriminde yüklece alışveriş yaptım ve bende de teslimat tarihi 14 mart yazdığından bir daha hiç üstelemedim teslimat tarihini bekliyorum.Doa kozmetikle alakalı bir durumd a yok arasla da ki ben hiç sevmem aras kargonun çalışmasını!Çok sorumsuzlar.Ama sen acele etmişsin boşu boşuna.Baksana teslimat tarihi yazıyor zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim takıldığım nokta kargoya verildiği halde teslimat süresinin farklı olması. Aras kargoyu biraz önce aradım ama açmadılar. Eğer adıma kargo olup olmadığını öğrenebilirsem her şey sonuca ulaşacak.Benim düşüncem kargoyu vermedikleri halde oraya verdik yazmaları.Beni sinir eden bu düşünce.Bir açsalar rahatlayacağım.

      Sil
    2. Doğru tabi...Canım Aras kargo gerçekten problemli.Telefona zaten hiç cevap vermiyorlar ki :)Nasıl bir çalışma prensipleri var anlamış değilim

      Sil
    3. Kargom şuan teslimattaymış. Sanırım doa kozmetiğin teslimat tarihlerinde biraz daha dikkatli olması veyahut oraya kargo takip numarası yazması en güzeli olacak..

      Sil
  3. bu nasıl şey böyle.. ciddiyetsizlikmi yoksa esprimi yapıyorlar.. çoğu firma sabah verdiğimiz siparişi aynı gün kargoya vermiş oluyor.. kargo niye bekletsinki elinde teslimatı?? hem valla kargoya verdik de ne demek hiç anlamadım.. alışveriş yapacağım varsa da yapmam artık buradan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitelerinde çoğu yazılar bu tip,kendilerince samimiler. Aynen kargo ne diye bekletsin,büyük ihtimalle kargoya vermediler ve oraya kargoya verildi yazdılar..

      Sil
    2. audreycim sen sitelerini bir inceleyip yazılarını okusan eminim ki çok seversin :) öyle hissediyorum ben :)

      Sil
  4. Yani ben DOa kozmetik savunucusu falan deilim ama birçok blogda yazılar okuyorum bu firmayla ilgili ve öncelikle kısıtlı bir ekiple düşük maliyetlerle çalıştıklarını öğrendim okuduklarımdan anladığım kadarıyla daha uygun fiyatlı ürünler satmak için herşeyden kısıyorlar ki ben bundan çok memnunum. ben de blogda yazısını yazdım 8 Mart günü alışveriş yaptım ve daha onay aşamasında kargo teslim günü 15 mart diye belirtilmişti görüp onayımı verdim. kargonun taşıma firmasına verilişi yoğunluktan gecikebileceği için böyle uzun bir termin verdiklerini tahmin ediyorum ki bence çok da mantıklı bir davranış sonrasında iki günde geliyor heryerde kargom sizinki niye gelmiyor diye bir sürü maile cevap vermeye vakit harcayıp kargo hazırlamayı daha da geciktirmek istememiş olmalılar. şahsen antibiyotik siparişi falan da vermediğim için beklemek sorun değil benim için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben perşembe günü başka bir şehre gideceğim için sorundu ama halloldu. Kargom şuan elimde.Sonuç itibariyle düşük maliyetli vs. olmaları müşterileriyle ilgilenemeyecekleri veya oraya yanlış teslimat süresi yazılmasının bir açıklaması değil. Bu arada benim teslimat tarihim kargoya verildi yazısından sonra yazıldı.Yani sipariş alındığında tahmini bir teslimat süresi değildi.Kendilerine de yazımın linkiyle mail attım,benim de amacım kötülemek veya savunmak değil.Kötülemek olsa kendilerini yazdığım yazıdan haberdar etmezdim bu yanlış anlaşılmasın lütfen.Şimdi senin blogunda ki yazıya damlıyorum. :)

      Sil
  5. beklediğinden erkek kargoya vermiş olabilirler, acele etme bence.
    indirimsiz günlerden birinde sipariş vermiştim, 1 hafta sonrasını gösteriyordu sipariş tarihi onda da. ancak sitede gösterilen tarihten birkaç gün önce geldi ürünlerim.

    8 Mart'ta ben de sipariş verdim, hala kargoya hazırlanıyor olarak görünüyor.

    YanıtlaSil
  6. Bilmiyorum ama ben 3 kez sipariş verdim bu siteden Vanda ikamet edyorum 2 günde geliyordu şok oluyordum:)

    YanıtlaSil
  7. Benim de alışverişim oldu 8 martta ve şuan baktım benimki de verilmiş kargoya ama ne mesaj geldi ne mail geldi. Ben de merak ettim yarın gelmezse arayacağım bende.

    YanıtlaSil
  8. sevgili bloggerler. indirim dönemlerinde çok aşırı kargo yoğunluğu (normalin 20 katı kadar) olduğu için biz ortalama teslimat tarihini 1 hafta geriye ayarladık, böylece sistem kargo tarihi olarak 1 hafta sonrasına gün verdi, ancak siparişler pazartesiden itibaren sırasıyla kargolanmaya başladı, tabi bazı ürünlerde stoklar tükendiği için 1-2 gün gecikmeler yaşanıyor. ama normal zamanlarda 2 iş günü içerisinde siparişleri kargolamış oluyoruz.

    YanıtlaSil
  9. Siz yanlış anlamışsınız ki zaten açıklamışlar. O teslimat tarihi daha siparişi verdiğinizde belirleniyor ama asıl takip alt kısımda yani hazırlanıyor, kargoya verdik vs gibi. Diğeri tahmini oluyor. 3 defa alışverişim yaptım siteden hep böyleydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlış anlaşılmayacak gibi mi ? Sizde ilk alışverişinizi indirim zamanında yapıp siteye olan tecrübesizliğinizle aynı yanlış anlamayı yapardınız. Oraya -maksimum- teslimat süresi yazılması her yanlış anlamanın önüne geçebilecek bir kelime.

      Sil
  10. Ben 15 şbat ta siparişimi verdim 28' inde elime geçti hatta yazdım bloguma da=(
    http://nilsulinindunyasi.blogspot.com/2013/03/doakozmetik-alisverisi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudum şimdi. Burada suç aras kargonun ama ne yapmaya bekletiyorlarsa.Aras kargoyu arayıp şikayet etseydin keşke.

      Sil
  11. Merhaba sosyal paylaşım sitelerinde üyeliğim yok ama sık sık blogunu ziyaret ederim,yazıyı görünce yorum bırakmak istedim.Bende buradan alışveriş yapmayı düşnüyorum ama burada ki yazılar ve yorumlardan sonra indirim zamanında değil :)Sitenin acemiliğine denk gelmişsin bu kadar sıkma canını.eline ulaşmış kargon güle güle kullan,yorumlarını bekliyorum :)

    Meral Demirci

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz öyle oldu,en kısa zamanda deneyip yorumlayacağım. :)

      Sil
  12. merhaba bende aynı dertten muzdaribim ayın 8inde sipariş verdim kargom hala elme geçmedi 15inde sistemde kargoya verildi yazıyodu ama üzerinden kaç gün geçti hala kargom ortada yok =(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...