25 Şubat 2013 Pazartesi

Faır Trade Honey Sampuan - Happy Happy Joy Joy Saç kremi


Lush ta yaşadığım ilk hayal kırıklığı. Faır trade honey lushun yeni çıkan saç bakım serilerinden. İçeriğinde gerçek bal filan bulunuyor. İlk hayal kırıklığım diye boşuna demiyorum..Saçlarım mahvoldu,saç kremi sürmesem açamıyorum. Gıcır gıcır yapması ve saçların birbirlerine girmesini sağlaması sayesinde her duşta saç sayım azaldı resmen,kelliğe doğru yol alıyorum korkusuyla bıraktım.İyi ki de bıraktım velakin hala saçlarımı kendine getiremiyorum,kedi tüyü gibi oldu çıktı. Neyse en azından happy happy joy joy bu hayal kırıklığımın telafisi oldu. Mükemmel bir saç kremi,bu iğrenç şampuanın yarattığı o gıcırlığı bu saç kremi haricinde başka hiç bir saç kremi açamadı açıkcası.Yarattığı his olsun bıraktığı koku olsun çok güzel.

Happy happy joy joy ' un 100 g mı 29.oo TL
Faır Trade Goney ' in 110 g mı 23.oo TL

Fiyatları gramajına ve işlevlerine göre çok pahalı bence. Ayrıca faır trade honey şampuanı azcık kullandıktan sonra nerdeyse şişenin yarısı kadar happy happy joy joy kullanmanız gerekiyor.Kısaca şampuan -MAŞALLAH!- çok bereketli saç kremi şampuan sayesinde çok az dayanıyor.

Bir daha alır mıyım?Şampuana elimi bile sürmem.Saç kreminin de başka alternatiflerine yönelirim.

Saçlarımı kendine getirmek için güzel bir saç maskesi -gizli tarifi- :) olanlardan yardım bekliyorum.!!Sırlarınızı kendinize saklamayın kızlar :)

7 yorum:

  1. geçmiş olsun üzüldüm saçlarına.. :( lush aslında iyidir ama şaşırdım.. 23 lirana yazık olmuş.. canım pantene aqualight serisinin maskesi çok iyi saçları hem nemlendiriyor hem de yumuşacık yapıyor denemeni tavsiye ederim.. badem yağıyla da duşa girmeden 1-2 saat önce saçlarına diplerinden uçlarına kadar masaj yaparsan yumuşacık olur saçların 1-2 haftada..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok şaşırdım..Çok umutluydum bu üründen ama kısmet. Önerilerin için teşekkür ederim,deneyeceğim.. :)

      Sil
  2. işte bu yüzden özellikle lush ürünlerini testersız kullanmak istemiyorum artık.. bir ürünü harikayken bir tanesi çok kötü olabiliyor..

    YanıtlaSil
  3. Avalon organics denedin mi cok iyi toparlıyor saçı iyi bir kremle desteklemen şart ama :)

    YanıtlaSil
  4. al işte benden bir tane daha :/ bende Yves Rocher'de yaşadım aynısını :/ geçmiş olsun arkadaşım ben çözümü brezilya fönüyle buldum sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim saçlarım normalde de dümdüz,brezilya fönü;fön harici bakımda mı sağlıyor?

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...