6 Şubat 2013 Çarşamba

BUBBLE GUM LIP SCRUB


   Geçen gün yaptığım Lush alışverişinden aldığım bu ürün yeni vazgeçilmezlerim arasında. Soyulan pürüzlü dudaklarınıza 1 dakikadan daha kısa sürede vedalaşmanızı sağlayan bu -dudak peelingi- içerisinde şeker ve jojoba yağı bulunduruyor.Temiz dudaklarınıza bir miktar sürdükten sonra hafif hafif ovuyorsunuz.Yıkadıktan sonra geriye kalan pürüzsüz pembe dudaklara merhaba diyorsunuz.Ben dudaklarım kuru olduğu için yıkadıktan sonra Blistex CLASSIC ile nemlendiriyorum.


   Ürünü kullanmak için illa paramparça olmuş,soyulan dudaklara sahip olmanıza gerek yok.Her gün kullanılabilecek,ruj sürmeden önce dudaklarınızı daha pürüzsüz gösterecek bir ürün.Bu tip ürünlerde ürünün kokusuna ve tadına çok önem veriyorum.Ürünün kokusu ve tadı çok güzel,aynı sakız gibi.Sırf biraz daha yiyebilmek için lüzumsuz yere kullanmadığım da olmuyor değil,hehe :)

Ürünün fiyatı 24 TL. Fiyatı ürünün işlevi ve bolluğuna göre bence gayet makul.Günde 3-4 kez süre süre hala ne kadar durduğuna siz bakın.:)

Yaşadığınız şehirde Lush mağazası yoksa buradan da temin edebilirsiniz.

7 yorum:

  1. Bunun aynısını ya da aynı etkisi yapan bal+şeker maskesi de var. ( Baknz: şehrinde Lush olmayan kıskanç blogger)

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah şehrinde lush olmadığı için devrim yaratan blogger :) Akşam da onu deneyeyim.

      Sil
    2. Çok şanslıyım o zaman Lush olan bi şehirde olduğum için:) Ama bunu denemedım henuz.

      Sil
  2. nefis bir ürün bayılıyorum her sürdüğümde yiyesim geliyor..

    YanıtlaSil
  3. dün lush' a gidip bunu denedim harikaydı keşke alsaydım :(
    bloguma bakıp takip edersen sevinirim: http://makyajvehersey.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Çok keyifli bir yazı olmuş (: merak ettiğim bir üründü en kısa zamanda listeye eklenecek.Banada beklerim (:

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...