18 Ocak 2013 Cuma

Soaphia (More Than Soap) Kaş & Kirpik Bakım Yağı


    Uzun zamandır seyrek olan,uzatmaya çalıştıkça yarım yamalak uzayan kaşlarımla başım dertteydi.Sarımsaktır,badem yağıdır çoğu şeyi denedim.Sarımsakta çözümü buldum da ama belli bir süre sonra kaşımın altında ki deriyi soymaya başladı.Bir süre önce bakımlı blog bu ürün hakkında yazı yazınca ben de almaya karar verdim.Yazısına ulaşmak için buraya .

   Lila kutudan sipariş ettim yanında lushun nemlendiricisini,oxyloadın kremini ve max factor tester yollamışlar.Lushun daha önce Gorgeous nemlendiricisini kullanıp bayılmıştım,umarım bunun içinde aynı şey geçerli olur.

  Şimi gelelim bakım yağımıza.2 adet plastik şişeden oluşan küçük bir bakım seti. Kaş bakım yağını lip gloss şeklinde ki kendi fırçasıyla,kirpik yağını ise aynı rimel gibi sürüyorsunuz. Herhangi bir yanma,kaşınma,tahriş söz konusu değil. Yalnız benim yaptığım kerizliği :) yapmayıp gece uyumadan sürerseniz sizin için çok daha güzel olur. Yoksa evin içinde deli gibi çığlıklar atan kör muamelesi görmeniz kaçınılmaz olur. :)



   Ayrıca içeriğinin doğal olması ve pratik olması ayrı bir güzellik. Bittikten sonra ki sonuçları paylaşırım.

   İçeriği


8 yorum:

  1. Kirpiklerde işe yarar mı acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan için kesin bir şey diyemem ama internette ki yorumlara göre işe yarıyor.Deneyip görcem :) Eğer beklersen ben sonuç aldıktan sonra sende alırsın,boşu boşuna almış olma :)

      Sil
    2. Haber verirsen çok sevirim cnm:) Kirpiklerimle başım dertte biraz gürleşsin istiyorum. yağlar da fayda etmedi

      Sil
  2. benimde kaşlarım seyrektir ve gür, sık kaşlara çok özeniyorum. lütfen en kısa zamanda tecrübelerini bizimle paylaş

    ojeleri seviyorsan benim bloguma da beklerim :)
    www.eatpolishlove.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba henüz bitmedi ama gözlemlediğim kadarıyla işe yarıyor.Daha hızlı uzamalarını sağlıyor.Bitince daha detaylı bir şekilde yazacağım. :)

      Sil
  3. ben de yeni kullanmaya başladım da kirpik için olanını doğru sürüyor muyum emin olamadım. iyice diplere sürmeye gerek var mı, sadece kirpiklere sürsem etkili olur mu? genelde sürerken uykulu olduğumdan gözüme değecek diye korkuyorum, çok diplere süremiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece kirpiklere sürmekle yeterli olacağını düşünmüyorum.Çünkü diplerden beslenmesi gerek..Korkulacak bir durum yok kesinlikle,güzel ve düzgün bir şekilde sürdüğünde yanma yapmıyor.Ya da yanma yaparsa tam uyuklama evresine girdiğin de kalkıp sür sonra hemen uyu o zaman gözle temas etmez. :)

      Sil
  4. peki sonuç ne oldu yeni kaş çıkardı mi

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...