1 Ocak 2013 Salı

Şimdi Roaccutane Zamanı !

   Selam herkese uzun bir aradan sonra blogger alemine yeniden dönüş yapmış bulunmaktayım.Ara verdiğim süre içerisinde beni mailleriyle yalnız bırakmayan blogger arkadaşlarım hepinize çok teşekkür ederim,iyi ki varsınız.


   Şimdi gelelim asıl meseleye uzun zamandır ay şuramda sivilce çıktı ay şurada izi kaldı diye denemediğim ürün kalmadı.Bir kısmı geçirdi geçirmesine ama geçici olarak çözüm oldular.En sonunda uzun araştırmalar sonucu doktora gidip roaccutane kullanmak istediğimi söyleyip kan tahlillerinden sonra yazdırdım ve kullanmaya başladım.5 gündür kullanıyorum sivilce çıkartması ve cildimi kurutması dışında pek bir yan etki göremedim.İnternette araştırınca gözümü korkutan bu ilaç kullanmaya başlayınca biraz içimi ferahlattı.Yok efendim şeker fazla tüketme şeker hastası olursun,gözünü kurutuyor adamın,sabah bir kalkıyorsun belinin ağrısından yürüyemiyorsun.Yok insanı intahara sürüklüyor vs. açıkcası bunların ne kadar doğru olduğu konusunda hiçbir fikrim yok.Henüz başlarında olduğum içinde anlamam pek mümkün değil. Şimdi sizden ricam bu ilacı kullanan arkadaşların ilacın yan etkileri hakkında tecrübelerine dayanarak yorum yapıp bana biraz yardımcı olmaları ve ne kadar süre kullandıklarını,kullandıkları süre içerisinde hangi nemlendiricileri kullandıkları hakkında bana tavsiye vermeleri. Bu arada hepinizin yeni yılını kutlarım.Umarım yeni yıl beklentilerinizi kat be kat karşılar. :)

20 yorum:

  1. benim bir arkadaşımda kullandı , tam olarak ne olmuştu hatırlayamayacağım ama çok olumsuz şeylerle karşı karşıya kaldı ,ben kesinlikle tavsiye etmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk yorumun bu şekilde olması moralimi bozdu. Peki sonuç ne olmuştu??

      Sil
  2. benim sınıf arkadaşım kullanıyordu 6 ay kullandı cildi düzeldi ama düzelme süresine girene kadar psikolojisi çok bozuldu her sivilce ilacı gibi önce kusturuyor sivilceyi her gözenekten sivilce çıkarıyor tabi dudaklarda pul pul ayrılıyor cildin nemsiz kalmasından kaynaklı o çok koyu kıvamlı kremler kullanıyordu marka hatırlayamayacağım geçmiş gün hafif düzelme oldu ama tam anlamıyla geçmedi acnecare diye birşey kullandı oda hap galiba sonra iyileşti baya toparladı şimdi cildi bebek gibi pürüzsüz maşallah=))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim yorumun için,birazda onu araştırıyım :)

      Sil
  3. inan hatırlamıyorum ama sorarım.HAtta biz çok kızmıştık ki kullanmasını gerektirecek kadar sivilcesi yoktu.Şunu da biliyorum kullanırken geçti,düzeldi,güzelleşti.Sonra , ilaç bitti ve tekrar sivilceler çıkmaya başladı.Çok mu sivilcen var?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır,3-4 tane ama takıntı işte.Ne yapsam bilemedim şimdi en iyisi yarın tekrar doktor yolunu tutmak.

      Sil
  4. Ben ce çok çok sivilceler yoksa kulanma.Arkadaşım kullanmıştı tüm cildi kabuk kabuk döküldü,dudakları çatladı,gözleri çok kuruduğu için gözleri hassaslaştı.Önce tüm yüzünü sivilce kapladı sonra yavaş yavaş düzeldi,ilaç kullanım süresi sonunda cildi bebek gibi oldu ama psikolojisi de pek iyi durumda değildi.Zamanla geçecek bir iki sivilce için bu kadar güçlü bir ilaç kullanılmaması gerektiğini düşünüyorum.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım yorumun için bugün doktorla tekrar görüşüp bırakıp bırakmamaya karar vericem..

      Sil
  5. Sınıf arkadaşlarımdan biri kullanmıştı yaklaşık 6 ay kadar. Tüm yüzünü sivilceler kapladı çok rahatsız edici bir görüntüsü vardı doğrusu. Cildini kuruttu, dudaklarını özellikle. Bir de onun için ayrıca ilaç kullanmak zorunda kaldı. Tedavi sonunda hapın gerçekten işe yaradığını gördük ama değer mi bilemem buna :S
    Uzun süre kullanmadan önce tekrar düşün derim :)

    YanıtlaSil
  6. bende çok araştirmiştim ve kullanmamştm ama şuan kullansamiydim diye düşünüyorum yillardr sivilcelerle uğrasiorm çünkü. ilerleyen zamanlarda yorumlarini bekliorm canm.
    ayrica bişey sormak istioruum. bi yorumunda cildin akneli ve lekeliyse bi tonik tarifi biliyrm eczanede hazirlatabileceğin demişsin tarifi verebilr misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi canım elimden geldiği kadar değişimleri buraya aktarmaya çalışırım. Tarif de internette sivilcelerime yıllar önce bu suyla veda ettim yazarsan çıkıyor,daha ayrıntılı bilgiye de ulaşabilirsin oradan kullanıcı yorumlarıyla.

      Resorchine >>>>>8gr
      Alkol/Aseton(aâ) >>>>125gr
      Eau de rose >>>>>100 gr (u.s.ext)= (Bu ekstra kalitede gül suyu demektir)

      Tarif bu bunu eczacıya verdiğinde hazırlıyor.Ben 25 liraya hazırlatmıştım.

      Sil
    2. aa evet araştirdim gerçekten işe yariyor diolar. çok tesekkür ederim.:) bi ay denemeli bnde de işe yarayabilir. çünkü gerçekten başim dertte. :(

      Sil
    3. işe yarayan bir formül ama dediğim gibi bunlar geçici çözümler,bence en iyisi bir dermatologa git kesin çözüm olur :)

      Sil
  7. benim arkadaşım bepanthen merhem kullanıyordu dudakları için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bepanthen hazır bekliyor,kuruma yoğunlaştığında hemen onu kullanıyorum o zaman :)

      Sil
  8. Canım ben kullandım ve gayet memnun kaldım. Adam akıllı aksatmadan tedavi olsam eminim sonuç süper olcaktı. İzleri kaldı biraz o kadar. Hiç öyle yazıldığı gibi ne sinir krizi geçirdim ne de şeker hastası oldum. Herhangi bir intihar eğilimim de yok :D Tek dikkat etmen gereken ilaç kullanım zamanında karaciğer enzimlerin yükseliyor kullanmaman gereken bir takım ilaçlar ve ek vitaminler var , doktorun söylüyor zaten. Onlara dikkat et yeter. Cildim öyle deliler gibi pütür pütür dökülmedi, nemlendirici işe yaradı. Ama dudaklarım çok çatladı, Bepanthene en yakın dostum oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım yorumun için içim rahatladı :)

      Sil
  9. Benimde yüzümde bi kç tanr vat bne kullanmak istyrum hatta yarın doktora gidip yazdırmayı dşünüyorum inşallah yazar çünkü o bi ka sivilce beni çok üzüyor .s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doktorunuz gerekli gördüğü takdirde yazar,gerekli görmediği takdirde yazdırma konusunda ısrarcı olmayın bence çünkü karaciğerler için zararlı bir ilaç. 1-2 taneyse dermokozmetik çözümler üretilebilir..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...