28 Ocak 2013 Pazartesi

Lush Alışverişi


 Uzun zamandır Lush un ürünlerini takip ediyordum ama bir türlü almaya fırsat bulamıyordum.Vanilyaclub Ocak ayı kutusunda nemlendiricilerinin testerını yollayınca çok beğenmiştim. Daha sonra lilakutu alışverişimde tester olarak lushun başka bir nemlendiricisini seçmiştim.Aynı şekilde onu da çok beğendim ve en sonunda üşengeçliği bırakıp ürünlere hem daha yakından göz atmak hemde şu nemlendiriciye biran önce kavuşmak istedim.Bakalım neler almışım;

CELESTIAZ NEMLENDİRİCİ

   Yüzümde ilaçtan dolayı pullanma ve dökülme var. Daha önce kullandığım Lush nemlendiricileri güzel nemlendirdiği için bunu tercih ettim. Bunu daha önce hiç kullanmadım.Bitirdikten sonra değerlendirmesini ayrı bir post olarak hazırlarım.






Bubble Gum Lip Scrub

   Aynı şekilde ilaçtan ötürü dudaklarımda kuruma,pul pul dökülme var. Elimle yola yola o parçaları daha da kötü bir duruma getiriyorum onun için böyle bir dudak peelingini tercih ettim. Hemen denedim ve çok beğendim. Dudaklarınıza bir parça sürüp hafifçene ovuyorsunuz ve sonra pürüzsüz dudaklara merhaba diyorsunuz. :)





Eau Roma Water -Tonik-

   Aslında bu tarz bir ürün almayı düşünmüyordum. Ama orada ki çalışan bayağı övdü bu ürünü.Kullandığım ilacı daha önceden kendisi de kullandığı için gönül rahatlığıyla kullanabileceğimi söyledi.İyi ki de almışım.Harika bir kokusu var.Yüzünüze püskürttükten sonra cildinizi ferah ve aydınlanmış hissediyorsunuz.



Chou Chou I Love You

    Bu gördüğünüz tabletlerin muhteşem bir kokusu var.! En çok merak ettiğim ürünlerden biriydi.Bu tabletler aslında diş macunu ağzınızda parçaladıktan sonra diş fırçanızla fırçalıyorsunuz.Geriye muhteşem bir koku bırakıyor.



   En kısa zamanda sizler için 365-Lush mağazına gidip bol fotoğraflı bir çekim yapacağım. :)

Ayrıca arkadaşlar sizler için Lush ürünleriyle bir çekiliş yapmayı düşünüyorum.Merak ettiğiniz,kullanmak istediğiniz Lush ürünleri neler? Eğer bu konuda yardımcı olursanız isteklerinize bağlı bir çekiliş yapabilirim. Lütfen merak ettiğiniz,denemek istediğiniz ürünleri yorum olarak bırakın. :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...