24 Eylül 2012 Pazartesi

Nail Sticker


Sephora gördüğüm stickerların fiyatını gördükten sonra daha ucuz alternatif bir çözüm aramıştım.Sonunda ebayda çinli bir satıcıda karar kıldım.Yaklaşık 25 gün önce sipariş etmiştim ve elime daha yeni ulaştı.Birincisi kargoyu takip edememek çok sıkıntılı.İkincisi beyinsiz çinli satıcı aynı  stickerdan 2 tane yollamış,diğer istediğim yok.Üçüncüsü iyi ki Sephoradan 25 lira verip almamışım.Zaten beceremedim bir paketi  mahvettim.Ya göründüğü kadar kolay değil ya da ben tam bir beceriksizim.Tırnağına uygun boyutu bul,yapıştır geri kalan kısmı törpüyle kes derken sticker bozuluyor.Üstüne birde duşa girdikten sonra hemen gevşeyip çıkıyor.Bir yandan sinirim bozulurken bir yandan da Sephoradan almadığım için göbek atıyorum.Bir daha alırmıyım?Almam.Zaten bunları da maniküre gittiğim zaman orada ki kıza yaptırmayı planlıyorum yoksa ziyan olur.Bu arada fiyatı 2 $ dı kargo ise bedava.

12 yorum:

  1. off ben de yapamıyorum bir türlü bunları gratisden aldığım bir paketi heba ettim bir daha da almam ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh yaa demek ki yapılışı zormuş.Aynen bende kesinlikle almam..Uğraşılmaz.

      Sil
  2. :/ neyse en azından 25 lira vermemişsin..

    YanıtlaSil
  3. eda ablacımm ben flormarda gecen görüp 2 paket aldım, 3.75 ti tanesi. beğendim ben :D ama sen onun üzerine top coat sürmeyi unutmuşssun sanırımm :D sürmezsen çıkar, o yüzden 1 kat kesinlikle geç.
    bana göre acelen varsa çok iideal, yolculuğa çıkmadan önce 5 dk da yaptım, bitti :D
    belki alışırsın sonradan :)
    öperiimm :*

    YanıtlaSil
  4. eda ablacım ben geçen flormaardan görüp aldım tanesi 3.75 ti. ben çok beğendimm :) ama sen anladığım kadarıyla top coat geçmemişsin, flormarda yazıodu, ben yaptım 3 gün boyunca ucu açılmadı:D çok iyiydi, tavsiye ederim :)
    belki sonradan elin alışır yaa :)
    öperiiimm :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. top coat ne kız:) vallahi ben cahil kalmışım hahaha

      Sil
    2. ahahahahaha :)cahil mii :) yaa türkçesi uzun :) yani kısacaa parlatıcı dediğimiz şey yani üst katt :) hem çıkmaz hem daha kolay olurr flormarı tavsiye ederiim :)

      Sil
    3. top coat, parlatıcı dediğimiz, şeffaf cila :)) cahillik değill kii :) hhhahaah :) yani onu sürersen daha uzun süre dayanırr :)

      Sil
  5. Lütfen ödüllerinizi toplamaya geliniz :)
    http://www.cati-kati.net/2012/10/gundelik-yazilar-say-whaaaaat.html

    YanıtlaSil
  6. Hey mimlendin! ♥ :]
    http://www.bayanbilen.com/2012/10/2-mim-d-sonbahar-mimi.html

    YanıtlaSil
  7. İyi Bayramlar.Sevgiler..

    http://www.stylishtimes.net/

    YanıtlaSil
  8. Bende beceremem bunları yapıştırmayı diye düşünüyorum .
    Blogunu izninle takibe alıyorum ;-)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...