3 Eylül 2012 Pazartesi

Gratis Alışverişi


Her dışarı çıktığımda kendimi ya gratiste ya da watsonsta buluyorum.Girince ben hiç boş çıkarmıyım gene gözüme kestirdiklerimin hepsini topladım minik bir alışveriş yaptım. En üstte ki teneke kutuya o kadar bayıldım ki ojelerimi buna sığdırabilirsem oje kutusu olarak kullanacağım. Fiyatı 7.90 Altında ki setin ise kabına vurulup aldım açıkcası pek duş jeli zart zurt kullanan biri değilim ama pembe ve leopar ikilisini görünce dayanamadım aldım. Fiyatı 12.90


Sivilcelere artık elveda dediğim (sivilcelerime neyle veda ettiğimi bilmeyenler için tık tık ) için derinlemesine temizlik için yüz fırçasını görünce de hemen aldım. Fiyatı 4 lira seyahat boyu minik şişeleri geçen gün watsonstan alıcaktım ama almamıştım iyi ki de almamışım orada fiyatı sanıırm 6 liraydı burada 3.90. Son olarakta La dione spa peloid cilt maskesi aldım izler için uygulanıyormuş. Fiyatı 2.60
The balmın çoğu kişide olan makyaj çantasından kalmadığı için hayal kırıklığı yaşasam da alışverişimi tamamladım.Kim bilir Antalya ya gitmeden daha neler doldururum ben.. :) XOXO


8 yorum:

  1. yüz fırçası ve leopar desenli eşyalarına bayıldım +.+ diğerleri de ayrı bir güzel zaten :))) güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım o leoparlar tam yenmelik :P

      Sil
    2. canım bu arada yeni tema yapmışsın :) güzel ama bence eskisi daha canlı ve hoştu.. tam senlikti yani ^:))

      Sil
    3. yaa ciddi misin :( o çok çocuksu duruyor gibi geldi bana,biraz daha klasik olsun istedim açıkcası.Bir süre bunu kullanayım olmadı gene ona :)

      Sil
    4. tabii canım nasıl istersen, bu arada hiç çocuksu değildi çok tatlıydı +.+ ... Gerçi bu güzel yazılara ne tema olsa yakışır ^v^

      Sil
    5. ehehe şımardım teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Cok guzel hepsi gule gule kullan..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...