12 Eylül 2012 Çarşamba

Dephyto Acne Cream


      Taa lila kutunun ilk kutusunda çıkmıştı sanırım bu lanet akne kremi.Lanet diyorum çünkü insanlara vaatlerde bulunup paralarını alıp karşılığında hüsrana uğratan ürünlerden nefret ediyorum.Allahtan buna gerçek değeri olan 45 lirayı vermedim.Neyse efendim buraya kadar olan yazımdan anlayacağınız gibi bu üründen hiç memnun kalmadım.

     Akneyle veya siyah noktayla alakası bile yok bence.Tek amacı yüzü yakıp tahriş etmek.Bu yazıyı yazmakta ki amacım kesinlikle markaya çamur atmak vs. değil,belki sorun benim cilttedir..Neyse aşırı hassas bir cildim olmamasına rağmen bu ürün kullanmaya başladığım ilk gün sivilceler çıkartmaya başladı.Acaba ilk başlarda kusturuyor mu düşüncesiyle bir süre daha kullanmaya devam ettim ama bir sonuç göremedim.Kullandıktan sonra cildimde gerginlik ve parlama yapması da hoşuma gitmedi açıkcası.

     Kısacası efendim bu ürünün vaatlerine kanıp almayın ya da '' Yok Eda!! Ben şurada okudum işe yarıyormuş derseniz bir de paranız çoksa alın efendim..'' Zaten kıvamı da bok gibi.. Ne dolmuşum bu ürüne ama peh peh pehh..

2 yorum:

  1. http://kozmetikdelisikedi.blogspot.com/2012/08/heeeyyy-cekilis-var.html#comment-form bu link boş çıkıyor ben birşeyimi atladım:)

    YanıtlaSil
  2. haklısın eda abla, bazen oluyo maskeler de flian boş para :D cidden bayağı kızmışsın sen :DD ben ilk fondotene benzettimm :DD
    öperim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...