21 Eylül 2012 Cuma

Bath & Body Works Face Mask



Selam herkese :) Uzun zamandır blogu ve sizleri ihmal ediyorum farkındayım buraya adapte olmak vs. derken internete girecek fırsatım bile olmuyor.Zaten yazısını yazacağım yeni ürünlerde almıyorum.Dün 5M Migrosda dolaşırken Bath & Body Workse rastladım.Ya bu mağaza Ankara da yok ya da ben görmedim.Duş jelleri üzerine ağırlıklı bir firma.Ama içinde diğer bakım ürünleri de mevcut sadece çeşit az.Her şeyi koklaya koklaya test ederken bu maskenin kokusuna bayılıp aldım.Şeftali turunçlu tazeleyici yüz maskesi.Bir alana bir bedavaymış bu arada almak isteyenlere duyrulur. 

Maske Kremsi yapıda kurumayan E vitamini ile güçlendirilmiş doğal kil bazlı bir maske.Kusursuz yüz maskesi diyor ama o kadar da kusursuz değil.Yapısı,kokusu,duruladıktan sonra ki ciltte bıraktığı yumuşaklık çok güzel ama daha kullanır kullanmaz sivilce çıkartan bir ürün. Belki ilk başlar da böyle tepkiler veriyordur bilemem ama çıkarttığı sivilceler hiç hoşuma gitmedi.Kısaca çok da lazım bir ürün değil almasanız da olur.Değişik maskeler arayan kişiler için uygun,güzel.Fiyatı 2o lira.Bu arada tırnak etlerim sanırım manikür yaptırmadığım için çok kurudu.Bir önerisi olan var mı? Öpüldünüz..:)

4 yorum:

  1. kalyon bakım yağı olabilir kuruyan tırnak etlerine ve bol bol vazelinli bir kremle ovmak da iyi gelir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vazelinle sık sık nemlendiriyorum ama bir ertesi gene aynı.Kalyonun tırnak bakım ürünü değil demi bu? Yağ diye satılıyor..?

      Sil
    2. bu turuncu-kırmızımsı bir sıvı var ya adını tam bilemedim sanırım bakım yağı olacak.. bir de ben eskiden zeytinyağını azıcık alıp ovalardım tırnak çevresini o da iyi gelir..

      Sil
    3. Evet görmüştüm onu..Tamam çok teşekkür ederim.. :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...