26 Ağustos 2012 Pazar

Watsons Alışverişi


Bana ıktan ıktan Antalya nın yolları gözüktüğü için bugün kendimi bir güzel alışverişe adadım.Sanki orada alışveriş yapabileceğim bir yer yokmuş gibi :) Her alışverişe çıktığımda aradığım şeyleri genellikle bulamasam da bu sefer 2-3 t-shirt alıp kendimi watsonsa attım ve minik bir alışveriş yaptım.Bakalım neler almışım.
Bird's nest maske 2.99 TL 
Nivea Tazeleyici Maske 6.25 TL
Nivea yatıştırıcı yüz temizleme köpüğü 12.90 (indirimdeydi,kokusu ve yoğun köpüklü olması çok hoşuma gitti)
Watsons aloe veralı maske 


Watsonstan çıkarken hemen karşılarındaki flormar standından ojelerimi almayı da ihmal etmedim.

 Stradivariusun kasasında bu cici gözlüğe rastladım,her ne kadar dandik olsa da uv ışınlarından tam korumasa da ( %100 koruduğunu yazıyor ama ben yemem !! haha :) Sanırım alışverişten en çok hoşnut olduğum parça bu oldu, 5oo,6oo lira bir gözlüğe para verip 2 ay sonra kıran veya kaybeden  bir insan olarak 1 aylık gözlüğümü stokladım!! :)Bu cicişin yanında birde altta ki leoparlı kılıfı verdiler. Etiketinde 9.99 Euro yazsa da 27.99 TL ye aldım.


8 yorum:

  1. Hepsi çok güzel.Gözlüğe bayıldım.Güle güle kullan.Beklerim

    http://dorelame.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsuuunn güle güle kullann :) Antalya benim doğduğum yer, özledim valla, 8 yıldr görmedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık geldiğinde de uğrayacak bir yerin var :)

      Sil
    2. ahahah , teşekkür ederiimmm <3 sen yurtta mısın bu arada Eda abla :)

      Sil
    3. daha belli olmadı canım ama büyük ihtimalle eve çıkıyorum. :) bakalım ne olacak :)

      Sil
    4. ne güzel bende büyüyünce ev istiyorumm :)) hayırlı olsun o zaman :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...