9 Ağustos 2012 Perşembe

TBS Soft hands kınd heart hand cream


The Body Shop manyağı pek değilimdir.Geçenlerde Lily Cole allıklarını almak için gittiğimde kasada bu el kremide gözüme çarptı,bunuda aldım.Kokusu hafif ve hoş.Dokusu sanki bozulmuş el kremleri gibi ya da bana bayatlamaya yüz tutmuş olanını verdiler.Bir daha ki body shop çıkartmam da gidip el kreminin dokusuna bakacağım.Eğer tahmin ettiğim gibi bana verdikleri böyleyse vay hallerine!! Neyse çok uzatmadan ben açıkcası pek beğenmedim.Çok hafif bir nemlendirme yapıyor ve sürdükten 1 saat sonra bile elinizi yıkasanız eliniz yapış yapış oluyor.Ayrıca benim gibi çok kuru elleri olanlar için hiç tavsiye etmiyorum.Anca alıp koklamakla yetinirsiniz.Sanırım ziyan olmasın diye evde kullanacağım.Bu el kremini hiç yakıştırmadım sana Body Shop!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...