16 Ağustos 2012 Perşembe

Siyah Nokta Bantları



            Biraz önce cilt bakımından geldim.Uzmanın dedikleri aklımdayken taze taze dediklerini sizlerle paylaşmak istedim. Efendim öncelikle cilt bakımı ritüelini özetleyecek olursak buhar banyosu,peeling ve bir çok maskeden oluşan cildi derinlemesine temizleyen bir bakımdı.Tek tek siyah noktaları iğne bir şeyle çektiler(gözlerim bantlıydı tam göremedim) bir hayli can yakıcıydı yalnız.Sonracığıma kocaman bir makineye bağlı ufacık bir şeyle yüzümde ki sivilcelere elektrik gibi bir şey verildi.Ufak tefek olan sivilceler hemen minik minik yara oldu,geçti.Sivilceleri kurutan bir aletmiş.

           Siyah noktalarımı çekerken kadınla uzun uzun sohbet ettik.Gözeneklerin neden bu kadar genişlemiş Allah Allah deyip durdu.Günlük olarak her gün bakımımı yapıyorum dedim,kullandığım ürünleri tek tek sıraladım.Siyah nokta bandını duyunca bayağı şaşırdı ve gözeneklerin bu kadar genişlemesini buna bağladı.Benim ve bir çoğumuzun kurtarıcısı olan bu siyah nokta bantları meğersem biz aaa ne güzel çekti hepsi gitti derken alttan gelenlere daha güzel bir zemin hazırlıyormuş.Siyah nokta bantları için resmen ağda dedi,siyah nokta diye bir güzel kıllar çeker dedi.Bende dedim e zaten siyah noktanın içinde de bir güzel minik kıllar var. Meğersem siyah nokta cildin altında ki yağ tabakasının dışarıda ki tozla,pislikte buluşup oksitlenip cildin dışına yansımasıymış..Bantta gördüğümüz şey sadece kir ve ince kıl köküymüş.

          Ben bir daha siyah nokta bantlarını T bölgeme kullanmamaya kendi kendime söz verdim.Evdekilerin hepsini de bir güzel topladım,atmayı düşünüyorum.Şimdide diyorum ki kadın sürekli cilt bakımına gelmem için mi öyle dedi acaba? Çokta memnun kaldım ilk seanstan yüzümde tek bir tane siyah nokta kalmadı.Ama düşünmeden de edemiyorum. Sizin siyah nokta bantları hakkında görüşleriniz neler acaba?

17 yorum:

  1. Ben uzun zamandır siyah noktalar için ne yapılabilir diye düşünüyorum.
    Arkadaşlara soruyorum ama herkes farklı bir şey söylüyor.
    Bu konuya gelecek yorumları gerçekten bende merak ediyorum :)
    Ben hiç bir şey yapmıyorum sadece sıkıyorum siyah noktalarımı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kadının dediğine göre sıkmakta bir hayli zararlıymış,şuan yüzüm bayağı kızarık biraz düzeldikten sonra burnumun fotoğrafını çekip koyarım.Bir tane bile kalmadı.Bence biz kadının benden sakladığı o iğne gibi olan aletten bulmalıyız:))

      Sil
  2. merhabalar,
    bende düzenli olarak siyah nokta burun bandı kullanıyorum ve açıkçası ne yapılırsa yapılsın siyah noktalardan sürekli bir kurtuluş olduğunu düşünmüyorum :) geçici çözüm bantlar orası muhakkak ama kıl kökü çektiğini sanmıyorum herkese güven olmuyor dediğin gibi bence atma bantları kıyma :)) acil durumlar için sakla ben alışkanlık yapar diye 10 günde bir kullanmaya çalışıyorum mesela normalde haftada bir kullanıyordum. Arada bir lazım öyle bantlar ayrıca ağda siyah nokta çıkarmıyo biliyorum ben :) bu bantlar özel olarak tasarlanıyo sonuçta dimi ama niye kıl çeksin benim noktalarımda kıl olmuyo en azından :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kesin bir kurtuluş yok sadece maskelerle vs. biraz geciktirebiliyoruz. Acil durumlar için saklamak en mantıklısı evet :)

      Sil
  3. Siyah nokta bandının hiçte iyi olmadığını bende duymustum ve bu yuzden almaktan vazgecmıstım :) Fakat buhar konusundada yanıldıgımızı gecen hafta ogrendım :) Cildin elastikiyetini kaybettırıyomus :/ Bu yuzden buhar banyosu yapmama kararı aldım :) Onun yerine pleeng öneriyorlar. Bilgilendirmek istedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana ilk başta maskelere başlamadan önce buhar verdi sonra peelingde yaptı. Ben evde sürekli yaparım buhar banyosu bazen içine biraz greyfurt yağı damlatıp filan.Herkes bir şey diyor vallahi ne yapacağımı şaşırdım.

      Sil
    2. Aynen öyle. Her kafadan bir ses çıkıyor :) Kadınların işi zor :)

      Sil
  4. Ben de duymuştum siyah nokta bantlarının kıl köklerini çektiğini hatta kıllanma bile yaptığı oluyormuş, ben de çok az kullanıyorum artık. Peeling yapmak en iyi çözüm bence.

    YanıtlaSil
  5. canım bence o siyah nokta bantları berbat bişey bende burnumda minicik görünmeyen tüyler siyah nokta bandıyla hafiften kalınlaştı hatta bir iki tanrsi de kötü görünmeye basladı kıl gibi hemen attım bantları..kesinlikle haklı kadın..peelingi haftada 3 kere yapıyorum artık pek derdim kalmadı gözle görünür siyah nokta yok.üstelik sevgilim de kullanıyordu ki bilirsin erkek cildi daha yağlı ve daha gözenekli olur onun da gözeneklerini genişlettiğini farkettik

    YanıtlaSil
  6. Ben çok dertliyim siyah noktadan, sık sık giderim o yüzden bakıma. ''çikolata, cipsi kola'' yok derler gönderirler hep. :D
    Bence o kadın haklıdır. Kullanma o bantları, hele T bölgesine hiç...
    sevgiler canım, bir daha böyle bir derdin olmasın inşallah. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çikolata cips kola yoksa bende bu işte olmam :D
      İnşallah canım
      :)

      Sil
  7. 16 yaşındayım ergenlikti şuydu buydu derken ben bile istemeye istemeye kullanmak zorunda kalıyorum.İlk kullanmamdan önce annem çok korkutmuştu beni ''bak gözeneklerin koca koca olur yapma rezil olursun'' diye tabi abarttı biraz ama =), bende cilt doktoruna gittiğinde sordum bana dedi ki '' evet zararlı ama kimseyi vazgeçiremiyoruz hem sıkmaktan daha iyi, gözeneklerin de öyle çok açılmamasını istiyorsan bandı çektikten hemen sonra buz gibi su çarp çektiğin yere böylece gözenekler küçülür ve bakteri toz vs.. almaz '' işte bu yüzden ben kullanmaya devam ediyorum 10-12 günde bir zararı olacağını sanmam ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir daha ki gidişimde bunu da sorayım canım mantıklı gibi geldi bana

      Sil
  8. Duzenli temiz tutulan ciltte siyah nokta olusmuyor. Ben bu sekilde kurtuldum.

    YanıtlaSil
  9. bende eğer isterseniz mısır ! bir programda görmüştüm mısır yemek gözenekleri sıkılaştırırmış

    YanıtlaSil
  10. Bugün Watsons'dan çıktım. Birkaç gündür de araştırma yapıyordum. Almadan çıktım. Superdrug mudd theraphy purifying kil maskesi ve Watsons deep pore cleansing yüz temizleme köpüğü alıp çıktım. Toniklerden de yüzüm gülmedi. Sonuç sadece maske ve düzenli temizleme jeli kullanımı. Ne para döktüm temizleme jellerine. En son küçük boya bir temizleyiciye 100tl ödeyecekken Watsons'da buldum kendimi yine. Üstelik 13 tl'ye aldığımjel bugün indirimdeydi :D Neyse toniksiz/bantsız memnunum ben.

    Yazmayı unuttum, yazınıza bayıldım... Takipteyiz.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...