11 Ağustos 2012 Cumartesi

Oje Fanusu


İşte ojelerimin bir kısmı karşınızda.Yaz aylarında çoğunlukla kullandığım ojeleri bu fanusta topluyorum.Sonra sür sürüştür. :) Ben neden bilmiyorum ama çok cart renkleri bir türlü kendime yakıştıramıyorum.Oje  alışverişine çıkınca gidip en renkli,neon renkleri alıp her seferinde bu sefer sürücem diyip diyip bir köşeye fırlatıyorum. Bakalım bu fanusta en çok hangilerini sürüyorum.?

Baştan Soldan sağa doğru:

1-Melisciğimin yaptığı Franken :)
2-Golden Rose 112 umara Kahverengi
3-Pastel 89 numara Pembe
4-Alıx Avıen 65 numara Ten Rengi ( Sonsuza kadar benimle yaşıyacak sanırım.)
5-Flormar  424 Sanırım su yeşili :)
6-Golden Rose 134 numara Gri

7 yorum:

  1. Ben de cart renkleri kullanamıyorum bir türlü, onları boya olarak değerlendiriyorum artık :)

    YanıtlaSil
  2. Bak bu çok güzel bir fikir.Eski babeti ojeyle boyayıp yeniliyolar filan. Onun için kullanabilirim. :)

    YanıtlaSil
  3. Topuklu ayakkabıların tabalarını boyayınca da çok güzel oluyor bak

    YanıtlaSil
  4. niye yakıışmasın kii bence yazın her insana yakışır neon :D özellikle pembesii <3 alışık olmadığındandır :D

    YanıtlaSil
  5. Canı ben esmer olduğum için patlıyo bende :) onun için

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...