7 Ağustos 2012 Salı

Kakao yağlı güneş kremi


Yaz bitti bitiyor.Bir çoğumuz tatile gidip geldi,bir çoğumuzsa tatile çıkmak için bayramı bekliyor.Tatile tonla para harcamazmış gibi birde güneş kremlerine,güneş yağlarına para harcıyoruz.Güneş kreminin tabiki de en iyisini alacağız.Sağlığımız için şart.Peki ya güneş yağları? Sizcede 30-100 TL arası paralar ödememize gerek var mı? 1 ay önce çıktığım Bodrum tatilimde keşfettim bu minik mucizeyi.Plajda güneşlenirken sigaram bitti ve marketin yolunu tuttum.Kasanın önünde bunlardan bir düzüne ,açtım kokladım,koku müthiş.Sonra elimde bir paket sigara ve bu minik yağımla geri döndüm.Hemen denemeye koyuldum ve sonuç cidden müthiş oldu.Hala bronzum ve uzun süre kalıcı olacak gibi görünüyor.Arkadaşlarım zenci gibi olduğumu söylüyor ve en ufak bir soyulma yok.Güneş yağlarına onca para vermek yerine birde bunu denemenizi tavsiye ederim.Bu arada fiyatı 2-3 TL bir şeydi.

5 yorum:

  1. kakao yağları güzel yakar ama güneş koruması yoktur onun..yoksa kokusu harikadır kesin..

    YanıtlaSil
  2. Sürekli kullanıldığında cildi yaşlandırıyormuş o yüzden hergün değil de haftada bir mesela idela diye düşünüyorum da ben zaten beyaz tenliyim. Ben de bugün bunlardan bahsetmiştim :))

    http://duyguygun.blogspot.com/2012/08/saglikli-bronzlasma.html

    YanıtlaSil
  3. Canım ben bunu tatilimin ilk 5 günü 50 koruma faktörlü güneş kremi kullandıktan sonra 2 gün kullandım.Yazınıda okudum.Alternatif seçenek olarakta 5o faktörlü güneş kremini sürüp havuç suyu içiyorum.:)Yazınada bakıyorum hemen :)

    YanıtlaSil
  4. Daha doğrusu yazına 2. kez ayrıntılı bakıyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Sen zaten bilinçli kullanıyormuşsun canım sana laf yok :) Havuç suyunu da yazmayı unutmuşum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...