17 Ağustos 2012 Cuma

Kahve Peelingi


         Merhaba!! Şeker bayramınız şeker gibi geçsin!! :) Akşam akşam boş boş posttan posta zıplarken severek uyguladığım peelingi sizlerle paylaşmak istedim.Daha önceden de paylaşacaktım ama iyice araştırmadan yanlış bilgiler vermek istemedim.Şimdiii ben bu peelingle nasıl tanıştım? Efendim ben bu peelingle hamamda tanıştım :) Hehehe evet evet bildiğiniz hamam.
        Geçen sene hamama gittim baktım herkes kapkara!! Her yerde mis gibi kahve kokusu. Ben hiç dururmuyum,başım kel mi? Hemen yaptırdım.Çıktıktan sonra cildim yumuşacık ve bebek poposu diye tabir ettiğimiz cinsten olmuştu. Hoşuma gitti evde de denemeye karar verdim.Yalnız evde tüm vücuduma yapamayacağım için sadece yüzüme uygulamakla yetindim.Ayda 2 maksimum 3 kez uyguluyorum.Sonuçtan da gayet memnunum.
        İyice araştırdım.Kimisi bunu şekersiz yaptığı Türk kahvesinin telvesiyle kimisi biraz zeytinyağıyla yapıyor.Bence zeytinyağlı olan kuru ciltler için ideal.Bense direk kahveyi bir kaba alıp biraz suyla krem kıvamına getirip yapıyorum.Krem kıvamına getirdikten sonra yüzüme fırçayla veya elimle sürüp fazla tahriş etmeden dairesel hareketlerle yediriyorum.( Çok sert yapmayın cildinizi çizebilirsiniz.) 7-8 dakika beklettikten sonra yıkıyorum.Bir süre sonrada cildime uygun nemlendiricimi sürüyorum.(Bir önce ki posttaki.) Şöylede bir uyarım var eğer cildiniz de sivilceler varsa kullanmayın.Ya da cildiniz hassassa.Gerçi benim kide fazlasıyla hassas ama hafif kızartmaktan sonra bir yan etki görmedim.Hafif kızarık deyince hemen korkmayın.En geç bir saate geçiyor.Deneyin, bakalım sizde sonuçtan benim gibi memnun kalacak mısınız?

Pervin Bulgak bu peeling için ne demiş, bakmak için tık tık

8 yorum:

  1. güzel fikirmiş deniyeyim ben de faldan daha yararlı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene :) Denedikten sonra yorumunu çok merak ediyorum. :)

      Sil
  2. Ben sık sık ellerime yaparım yıllardır,yüzüme birkaç kere yaptım,memnun kaldım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evett bende ellerime yapıp sonra limonla ovuyorum :) Bakım ritüellerimiz nerdeyse ortak :))

      Sil
  3. bende merak ediyordum bunu iyi oldu bende denemeye karar verdim teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım memnun kalırsın :) Denedikten sonra da haber ver lütfenn :)

      Sil
  4. BEN DAHA ÖNCE DENEMİŞTİM KADİFEMSİ Bİ YUMUŞAKLIK OLUYOR,GÜZEL KAHVE KOKUSU BİDE :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...