25 Ağustos 2012 Cumartesi

I love... Vanilla & İce Cream

 
      
     Yaklaşık 15 gün önce bu ürünü ilk geldiği gün şöyle bir deneyip tanıtmıştım, sonra iyice kullanmadan tavsiye etmemin yanlış olacağı düşüncesiyle postu silmiştim.Bunu sevil.com.tr den 17.5o TL ye sipariş ettim ve her kuruşuna değdi diyebilirim.Vanilyalı & Dondurmalı Peeling. Bir vanilya manyağı olarak ilk başta kokusunu bana pek beğendiremese de yüzüme uyguladıktan sonra bayılmamı sağladı.Yanaklarıma ulaşabilseydim eğer emin olun ısırırdım. :)

     Her peeling gibi iri taneli bir yapısı var ve kullandıktan sonra cildiniz pürüzsüz ve yumuşacık oluyor.Diğer peelinglere göre fiyatı çok daha makul,işlevi aynı.Vanilyalı ürünlerden hoşlanıyorsanız ya da yeni bir peeling arayışındaysanız kesinlikle tavsiye ederim. Ayrıca arkasında ki yazıyı da keyifle okudum.. :) ( Burada pek net çıkmasa da beni lütfen yeme filan yazıyor.:)

9 yorum:

  1. güle güle kullan. internetten makyaj alışverişi için daha çok hangi siteyi kullanıyorsun fiyat bakımından hangisi uygun sence??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ya açıkcası benim sabit kullandığım bir site yok genellikle takip ediyorum bir çok siteyi hangisinde uygunsa oradan alıyorum. Şimdi Etsy.com diye bir site keşfettim,içerisinde hep organik makyaj malz,fondaten vs. var hepsi el yapımı fiyatları da uygun.Türkiye ye de yolluyorlar.Oradan nemlendirici sipariş ettim,eğer memnun kalırsam artık kozmetik sitem orası olur sanırım. :)

      Sil
    2. Anladım cnm. peki Türkiye den genelde sevil den mi yapıyorsun alışverişi. Şöyle göz atabileceğim bir iki site ismi verirsen memnun olurum makyaj ürünlerinde genelde netten alışveriş yapmıyorum çünkü

      Sil
    3. yani canım genellikle sevil.com.tr
      lilakutu.com ve eğer ingilizcen varsa etsy.com

      Sil
  2. güle güle kullan :)) bende vanilya ve çikolata kokularına hastayım >.< evdeki çikolatalı balmlarımı sürünce hep yemek istiyorum >.> neyse fazla uzatmayayım keyifli peelingler! :DD

    YanıtlaSil
  3. ayyyy bende peeling için ürün arıyodummmm :D vanilyaya bayılırım! :D güle güle kullan, eğer babam bu internetten getirme işine eve canavar taşıyomuşum gibi bakmasaydı para birikitirir alırdımmmmm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe :) açıkcası ben şuan senin için bunu tavsiye etmem,ağır.Ama neutrogena pembe greyfurt serisini kesinlikle kullan derim. Hem kokusu bundan çok daha güzel. :)

      Sil
    2. öyle mi anladıımmm :)) evet onu öneren bi iki kişi daha olduu :)) migros ta flan görmüştüm, şu okullar açılsada haarçlıklarımı alsam artıkk :DD

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...