2 Ağustos 2012 Perşembe

Gratis ve the body shop alışverişlerim



1-Soft Hands Kınd Heart Hand el kremi.Yumuşacık yapan bir dokusu ve çok hafif hoş bir kokusu var.Benim gibi elleri her zaman kuru olanlar için günlük kullanıma uygun.Fiyatı ise 10 TL

2-Lily Cole Allık. Çoğu bloggerların şu sıralar paylaştığı bir allık,hemen gidip almalıyım mantığıyla hareket etmem büyük bir hüsran oldu.Tek ton bu allık benim koyu tenimde belli bile olmadı ama hafif bir pempelik ve ışıltı kattığı için genede beğendim.Benim gibi koyu renkte bir cildi olanlar için ben tavsiye etmem.Bu arada görünüşüde pek yenmelik değil mi? :) Fiyatı ise 39.99TL

3-Born Lıppy.Karpuzlu dudak balmı,dudakta yapış yapış bir his 
bırakmıyor,çok hafif bir parlaklık veriyor.Kokusundan vazgeçemiyeceğinizi düşündüğüm bir balm.Fiyatı sanırım 15TL civarlarındaydı.



Sürekli yanımda taşımak için aldığım minik bir tırnak bakım seti. Fiyatı 6.90TL

Cettuna burun bandı.Maske yaparak siyah noktaları geçirmeye çalışmaktansa bu bandları kullanmak daha pratik ve zahmetsiz. Fiyatı 3.90

Pastelin minik kokulu ojeleri. Çikolata*kahve bana biraz ağır gelsede bir süre sonra kokusu hoşuma gitmeye başladı,beğendim.Sanırım tarçınlı olan favorim.Kokularının pek kalıcı olduklarını söyleyemem. Fiyat 2.50TL




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...