16 Ağustos 2012 Perşembe

Excipial Lipo Nemlendirici


        Blogu açtığımdan beri bu nemlendiriciyi paylaşmak istiyordum,bir türlü zaman bulamıyordum.Ya da başka postlar hazırlamaktan fırsat gelmiyordu.Bu benim yaklaşık 2 senedir vazgeçilmez olan nemlendiricim.Sadece eczanelerde satılan bir nemlendirici.
       Bu nemlendiriciyle tanışmam tamamen tesadüf eseri oldu.Evde nemlendiricim bitmişti fondaten sürmeden önce ben mutlaka altına nemlendirici sürerim cildim çok kuru.Fondaten pul pul olmasın diye. Sonra evi kurcalarken anneannemin odasında bunu gördüm.İnternette bir güzel araştırdım yüzüme sürdüm çıktım.
      Normal nemlendiriciler 3-4 saat sonra yüzümü tekrar eski haline getiriyordu ama bu yaklaşık 10 saat kadar güzelce nemlendirdi.Birazcık fazla yağlı sanırım.Birde ben günde 2 kez sürünce yağlı yağlı sivilce çıkarttı.Şimdi güzel bir ayarını tutturdum öyle devam ediyor.Bundan başka bir nemlendiriciye de asla yan gözle bakmam!! :) Cildi kuru ve karma olan arkadaşlar için büyük bir güvenle tavsiye ederim.Fiyatı hakkında ise hiç bir fikrim yok hala anneanneemin kini aşırıyorum da! :)

15 yorum:

  1. Kışın ellerim çok kötü kuruyo ve pütür pütür oluyo hangi nemlendiriciyi kullandıysam daha kötü oldu ve en sonunda bunu denemiştim bende tesadüfen ve tek kelimeyle harikaa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ellerime kullanıyorum kışın, çok yağlı olmasına rağmen hemen emiliyor o mevsimde. :)

      Sil
  2. Annemin de cildi çok kuru,yaz kış sürer kollarına bacaklarına:D Her sürüşte zorla ikram da eder:D

    YanıtlaSil
  3. Bunun hydrosunu dene fazla yağlı geldiyse

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bittikten sonra onu alayım,sağol canım

      Sil
  4. Aa bu benım de kullandığım bi ürün benim cildimde kuru cildiyeye gitmiştim bu kremi vermişti çokta bereketli bitmek bilmio :)
    özellikle kış mevsimi için süper,bu arada ben bloğunla yenı tanıstım banada buyurmazmısın cnm:)

    YanıtlaSil
  5. tatlım annemin elleri deterjandan çok kuruyup yaralar çıkmıştı.. bunu özellikle eczaneden aldık biz, bilmeyenlere, fiyatı 12 TL. ama fiyatına göre gerçekten harika bir ürün ve birçok alanda kullanım şansı var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım,reçeteye yazılıp alınırsa daha da ucuzdur muhtemelen..

      Sil
  6. Doktor tavsiyesi ile veriliyor diye biliyorum. Çevremde kullanan pek çok kişi var. Babaannem rahmetlisi sıcak havalarda pişik olduğu için kullanırdı. Ev arkadaşım alerjisi olduğu için, sınıf arkadaşımın egzaması vardı galiba... liste uzar gider. Bende bizimkilerden arta kalanları kollarıma, bacaklarıma kullanıyordum .Yüzüme sürmedim ne olur ne olmaz.

    YanıtlaSil
  7. Pişt bu aralar ihmal ettin blogumu cnm :/ Çekilişim var bu arada beklerim ;)
    http://duyguygun.blogspot.com/2012/08/cekilisim-var-haaaniimmmm.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiii hiç ihmal edermiyim, gayet sıkı takipçinim sadece yorum yazmıyorum.Çekilişe de katılacaktım facebook filan görünce üşengeçlikten katılmadım haha :D

      Sil
  8. Süper hakikaten ya bende kullanıyorum bebek poposu gibi oluyor elllerim kollarım :)

    YanıtlaSil
  9. Annem kulanıyordu doktor tavsiyesiyle bıraktı, içinde üre var.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...