11 Ağustos 2012 Cumartesi

Değiş Tokuş


Kitaplaşma etkinlikleri derken elime bir sürü kitap geçti,geçecek.Burası kütüphanemin Fantastik // Bilim Kurgu rafı. Hepsi okundu.Bende bunları burada değerlendiremeyeceğim için bir değiş tokuşa karar verdim.Kütüphanemde okuduğum kitaplar neden öylece orada dursunlar ki? Bir kısmı orjinal,bir kısmı değil.Hepsi çok severek okuyup tutkuyla bitirdiğim kitaplardan.

Şimdi hangisini istiyorsun? Seç bakalım. Seç ve bana mail at. Eğer sende kütüphanende ki kitapların küçük bir listesini yapıp bana yollarsan,benimde işim kolaylaşır.

Değiş tokuş edeceğim kitapların orjinal olup olmamasının hiç bir önemi yok.Severek okuyacağım kitaplar olması yeterli.Ha ben değiş tokuş etmem ama şu kitabı da okumak isterim dersen.Kitapları 3-15 TL arası fiyatlara uygun bir şekilde satada bilirim.Değiş tokuş olması öncellikli.:)

Ulaşmak isterseniz: uzunkirpik93@gmail.com

Hangileri var?

1-Aklından Bir Sayı Tut// John Verdon ( Değiş tokuş edildi) Listeden çıktı.
2-Şahane Hatalar// Heather McElhatton
3-Sherlock Holmes Baskervılle laneti ( Çizgi Roman)(Bayramdan sonra takas edilcek)
4-Dijital Kale// Dan Brown (Değiş tokuş edildi)
5-Gece evi serisi ( 7 tanesi mevcut)
6-Göçebe //Stephenie Meyer (Kesinlikle okunmalı) ( Çizgi Roman)(Bayramdan sonra takas edilcek)
7-Dracula (Bram Stoker) ( Çizgi Roman)(Bayramdan sonra takas edilcek)
8-Deniz Tanrıçası// P.C Cast (Değiş tokuş edildi)
9-Cehennemde balo geceleri (ceb boy) //Stephenie Meyer
10-Fısıltı // Becca fitzpatrick (Değiş tokuş edildi.)
11-Gregor ve Gri kehanet //Suzanne Collıns
12- Ölü Ruhlar ormanı// Grange (Değiş tokuş edildi)
13-Kutsal Meclis (Cepboy)// Ted Dekker



15 yorum:

  1. B cok guzel bi,r etkınlık olmuş gerçektende güzel fiir.:)
    bu arada blogumdakı cekılıse katılırsanda cok sevınırım sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. edacım ceren ben ben sevdim bu etkinliği değiş tokuş yapalım benim küçük bir kütüphanem var küçük çünkü okuduğum kitapları ihtiyaç sahiplerine veriyorum evde rafda durması bence tam bir okurluk diil ama sevdiğm bikaç kıtabım var bu arada senin kitaplara bayıldım takas yapabiliriz ilgilenirsen sevinirim mavidukkan@gmail.com ceren topçu

    YanıtlaSil
  3. Aklından bir sayı tut'u ben de okudum ve beğendim.Şahane hataları da okuyacağım yakındaa.
    Ben korsan kitaba şiddetle karşıyım,vicdan azabı duyuyorum,Kitaplığımda şüpheli 1 Elif Şafak'ın aşk kitabı var.O da hediye,soramadım:))

    YanıtlaSil
  4. Bende şiddetle karşıyım ama çoğu kitaba gidip 20-25 TL de veremiyorum. Malum öğrencilik.Özellikle seri olan kitaplarda korsanı tercih etmek zorunda kalıyorum. O zaman sana yollayacağım kitaplara Şahane hatalarıda ekliyorum.Okurken çok eğleniceğine eminim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ŞAhane hataları ekleme canım:))Var sayılır bende,bayram sonra gelecek diye yakında okuyacağım dedim:D
      aSLINDA Benim de çok okumak istediğim IQ84 kitabı var çok pahalı diye alamıyorum,ama yine de korsanı olsa almazdım sanırım:D Eleştirmiyorum sakın yanlış anlama,keşke kitaplar çok ucuz olsa,her istediğimizi alabilsek.

      Sil
    2. Tamam :) Keşke öyle olsa. Sonrada Türkiyenin okuma oranı düşük.Sen yazarsan bir kitaba 3o tl adam ne yapacağını şaşırır..:)

      Sil
  5. bende korsana karşıyım ama bende aynen öğrencilik :D şahane hataları değiş tokuş etmek istiyorumm :D

    YanıtlaSil
  6. canım ben dracula ve sherlock holmes'ü değiştokuş etmek istiyorum senle..sana göndereceğim kitaplar Robin Cook -kritik(medikal gerilim romanı) bir tane de Paulo Coelho olacak..mail adresimi veriyorum mailini bekliyorum ayrıntıları konuşuruz kitapları bir kere okudum ve yıpratmadım fotolarını da yollarım mailini bekliyorum sevgiler estherblog@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. bu arada seni bloguma beklerim:)

    YanıtlaSil
  8. Bende böyle bir etkinlik düzenliyorum . Eğer katılmak isterseniz : http://kitapsayfalarii.blogspot.com/2012/08/kitap-takas-yapmak-isteyen-kitap.html

    YanıtlaSil
  9. Değiş tokuşlar bitti mi acaba :)

    YanıtlaSil
  10. Yanıtlar
    1. Canım zaten sendeee varsın Ankaraya döner dönmez yollayacağım kargonu,mail atarım sana.Hangi kitapları istiyordun sen?

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...