27 Ağustos 2012 Pazartesi

Claire's Mat Oje Seti

 

Antalya,yolculuk ,yeni bir şehir derken her gün manyak gibi bir alışveriş merkezinden diğerine zıplıyorum ve her seferinde kıyafet yerine ellerim ojelerle dolu çıkıyorum..Claire'sın bu mat oje serisi çok hoşuma gitti,hatta şişelere aşık oldum :) Bunları nasıl atmaya kıyarım hiç bir fikrim yok:) Tek canımı sıkan ojelerin çok minik olması. Mat sarısını hemen denedim ve 2  kat sürsen bile tırnak çizgisini belli ettiği için 3. kat şart oluyor.Durum böyle olunca da oje hemen bitiyor.Ayrıca etiket fiyatlarının kasaya gidince değişmesi claire'se olan güvenimi tamamiyle yıktı.Kutunun arkasında 9.99 yazmasına rağmen kasa da 12.99 TL ödedim.Ayıp sana claiere's!!


7 yorum:

  1. Ben de almistim bundan cok sirinler kullanmaya kiyamiyorum

    YanıtlaSil
  2. iyi ki tecrübe etmemişim yahu hem kasada fiyat değişecek hem küçücük hem ugularken 3 kat geçmeden kendini göstermiyor, oldu paşam ürün mü kalmadı yahu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe aynen canım :) şişeleri sanırım sırf kasaya gelen bırakmasın diye o kadar şirin yapmışlar :)

      Sil
  3. ahahahaha :D ufff claires lere bayılıyorum :)) evet pahalıymış bayağı ama çok tatlılar! :))

    YanıtlaSil
  4. ben ojelerimin üstüne matlaştırıcı uyguluyorum gerçi ama bu claires serisinin renklerine bittim *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet renkleri çok güzel cıvıl cıvıl,tam da yaz biterken bunları piyasaya sürmeleri de bir o kadar çelişkili. :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...