25 Ağustos 2012 Cumartesi

Bardaklaşma Etkinliği İçin Eşleşenler Buraya!!!



Kızlar eşleşmelerde bayağı bir sıkıntı oldu.Bir kaç kişi adının karşısındaki kişiyi eşi sandı.Eşiniz yanınızda yazan kişi değil aynı fotoğraf karesi içinde altınızda veya üstünüzde olan kişi.
Yazılı olarak:

Nur böjük-Duygu Uygun
Zeynebin Sandığı-Düş Macunu
Lilymakeypplanet-Mavi Dükkan
Shewgy-Kitap ayracı
Acemi Blogger-Esther
Tuğçe Yalaz-Sandukam
Kozmetik Aynası-Elçin



Hala bir sorunu olan mail atsın.  uzunkirpik93@gmail.com

7 yorum:

  1. duymuştum daha önce ya çok güzel bir şey bu:)

    YanıtlaSil
  2. SANIRIM BEN AÇIKTA KALDIM EŞİME ULAŞAMIYORUM DA :(:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam canım bana mail at :) uzunkiprik93@gmail.com

      Sil
  3. sonuçlanmış eşim de bana mail atmış bu ara maillerime bakamaz haldeyim çok teşekkürler çok zevkli bir etkinlik :)

    YanıtlaSil
  4. eşim bana mail attı cevapladım ama ulaşamıyorum tekrar dönmedi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben facebooktan ona ulaşmaya çalışıyorum hemen :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...