10 Ağustos 2012 Cuma

Angie Lovely Vanilla


Vanilya kokulu olan çoğu parfüme aşığımdır.Geçenlerde Nazlı (Nazlının bloguna ulaşmak için tık tık ) bu ürün hakkında yorum yapıp beğenince bende hemen sipariş ettim.Siparişim bugün elime ulaştı.Açıkcası çok çabuk bir teslim oldu.Satıcı parfümün yanında birde ıslak mendil yollamış.:)İlk başta kokusunu pek beğenmedim ama zaman geçip notalar değiştikçe hoşuma gitmeye başladı.Ama favorim mi hayır.Ben en iyisi kendi cağnım parfümüm Burberry Classicden vazgeçmiyeyim. :)
Fiyatı 14.50 TL + Kargo 



Sizde satın almak isterseniz: tık tık

Ayrıca kendi sitelerinde dahada ucuzmuş :) kendi sitelerine ulaşmak için tık tık

4 yorum:

  1. burada daha ucuz..
    http://www.kozmetikvar.com/Rebul-Angie-EDT-55ML-Lovely-Vanilla,PR-14899.html

    YanıtlaSil
  2. O bir blogger beniim ;)
    www.naslii.com

    YanıtlaSil
  3. Hatırlattığın için sağol canım.Senin linkini de ekledim.

    YanıtlaSil
  4. ya canım bende arıyorum bu parfumden nette fıyatları pahalı buldum eger ankara olanbırı varsa nerede oldugu solerse cok sevınırım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...